Mangel på medarbejdere? Arbejd smartere – og få mere ud af tiden

Mange produktionsvirksomheder kæmper pt. med mangel på arbejdskraft. Derfor er det vigtigt, at vi får mest mulig ud af den arbejdskraft, som vi har til rådighed.

3 vigtige data – for at få mere ud af produktionstiden

De vigtige data er:

  • Hastigheden på vores maskiner – hvor godt udnytter vi hastigheden?
  • Kvaliteten – hvor lidt/meget smider vi ud?
  • Udnyttelsen – hvor godt udnytter vi den resterende tid? Så den tid ikke forsvinder i omstillinger, matetialemangel, møder osv.

Til sammen udgør de 3 tal “OEE” – en værdi for maskinernes udnyttelsesgrad!

Du kan hurtigt komme i gang

Dine muligheder er: