Topkarakter til kursus

Endnu et kursus afholdt i Lean Administration & Service den 5.-6. december hvor kursisterne gav topkarakter.

Kursisternes feedback var bl.a.:

  • "Øvelser der understøtter teorien".
  • "Introduktion til Lean. Gode øvelser og tid til reflektion".
  • "Koblingen mellem teori og praktiske øvelser!!! Godt to-dages kursus med kanon eksempler, værktøjer og masser af inspiration".
  • "Spil og øvelser i rette dosering".
  • "Godt med vekslende typer opgaver".
  • "Godt med tid til selvreflektion og reflektionsark".
  • "God undervisning. Meget lavpraktisk og ikke poppet".

Se kursets score og andre udtalelser fra kursister.

Kaffemøde med Flexkom

Kontakt Flexkom

Ny viden om Lean

Strategisk Lean

I Flexkom anvender vi metoder fra Lean til at hjælpe jer til at opnå strategi og mål!
Det kalder vi "strategisk begrundet Lean".

Grundtanken i Lean er at levere den ønskede værdi til kunden - med den mindst mulige indsats!
Det sker ved at reducere spild - returløb, afbrydelser, overservicering, søgetid, ventetid, utilgængelig viden m.fl.

Lean skaber flow og får styr på processer, arbejdsgange, kompetencer, arbejdsbelastning osv.

Ledelsesmæssigt bidrager Lean også med målstyring, warroom, tavlemøder, struktureret problemløsning og løbende forbedringer.

Læs mere: Hvad er Lean >