Igen tilfredse Lean-kursister

Igen har Flexkom Lean Akademi gennemført et kursus i Lean Administration - med meget tilfredse kursister. Kursisternes feedback var 3,86 på en skala fra 1-4.

Kursisterne skrev bl.a. følgende i deres evaluering:

"Godt tilrettelagt. Mikkel mødte os "der hvor vi var". Jeg fik meget ud af kurset. God kombination af teori og praksis". Pernille Hartmann Labusz, Novozymes.

"Der var god variation imellem teori, personlig erfaring fra lignende situationer og læringsspil. God undervisning, god til at holde niveauet oppe og få deltagerne med. Godt materiale". Bettina Pedersen, Gram Commercial.

"Lille gruppe, tavler/boards var klar til brug, rart med virksomhedshistorier, god sparring, dejligt med web-materiale. Er rigtig tilfreds". Helle Tang, Ærø Kommune.

"Meget motiverende og smittende". Heidi Krag, Siemens Wind Power.

Læs mere om kurset i Lean Administration & Service

Kaffemøde med Flexkom

Kontakt Flexkom

Ny viden om Lean

Strategisk Lean

I Flexkom anvender vi metoder fra Lean til at hjælpe jer til at opnå strategi og mål!
Det kalder vi "strategisk begrundet Lean".

Grundtanken i Lean er at levere den ønskede værdi til kunden - med den mindst mulige indsats!
Det sker ved at reducere spild - returløb, afbrydelser, overservicering, søgetid, ventetid, utilgængelig viden m.fl.

Lean skaber flow og får styr på processer, arbejdsgange, kompetencer, arbejdsbelastning osv.

Ledelsesmæssigt bidrager Lean også med målstyring, warroom, tavlemøder, struktureret problemløsning og løbende forbedringer.

Læs mere: Hvad er Lean >