46% ventetid på flyrejse
Lean af en flyrejse? Vi oplevede en flyrejse med 38% flyvetid og 46% ventetid.
Se eksempel på en flyrejse med Lean-briller: Lean af en flyrejse >
Lean af en flyrejse? Vi oplevede en flyrejse med 38% flyvetid og 46% ventetid.
Se eksempel på en flyrejse med Lean-briller: Lean af en flyrejse >
I Flexkom anvender vi metoder fra Lean til at hjælpe jer til at opnå strategi og mål!
Det kalder vi "strategisk begrundet Lean".
Grundtanken i Lean er at levere den ønskede værdi til kunden - med den mindst mulige indsats!
Det sker ved at reducere spild - returløb, afbrydelser, overservicering, søgetid, ventetid, utilgængelig viden m.fl.
Lean skaber flow og får styr på processer, arbejdsgange, kompetencer, arbejdsbelastning osv.
Ledelsesmæssigt bidrager Lean også med målstyring, warroom, tavlemøder, struktureret problemløsning og løbende forbedringer.
Læs mere: Hvad er Lean >