Køb Lean bøger i én uge!

Unikt tilbud på Lean e-bøger

Vi fejrer Flexkom 2.0 og vores nye flotte logo med et super tilbud!

Normalt sælger vi kun vores Lean Manager bøger inkl. eksamen. Køb dem frem til den 18. november uden eksamen - som e-bog/e-bøger!

Salget er stoppet! Nu kan igen "kun" købe vores bøger sammen med en Lean Manager uddannelse >

Gammel tekst - links er gjort inaktive

Du får alt den NYESTE VIDEN, MANGE eksempler og TIPS til at afprøve din nye viden!

  • Lean Administration
    I bogen om "Lean Administration" får du alt om Lean tilpasset og oversat til administrative funktioner - spildtyper, værdistrømsanalyse som svømmebaner (inkl. detaljeret drejebog i sprint-metoden), konkrete tips til at få hurtige resultater med Lean hos ledere og funktionærer, hvordan I konkret kan arbejde med reduktion af personafhængighed, om det nyeste inden for Kata-Lean, selvfølgelig også om definering af Lean strategi, Lean ledelse, gode mål og MEGET MEGET MERE! Du får også adgang til ekstra materiale og en video per kapitel!
    178 sider - se indhold og eksempler på sider >
    Køb >
  • Lean Produktion
    I bogen om "Lean Produktion" får du alt om Lean - spildtyper, 5S, værdistrømsanalyse (inkl. detaljeret drejebog), måling af maskinudnyttelse (OEE), alt om flow, kanban osv., om det nyeste inden for Kata-Lean, QRM (Quick Response Manufacturing), selvfølgelig også om definering af Lean strategi, Lean ledelse, gode mål og MEGET MEGET MERE! Du får også adgang til ekstra materiale og en video per kapitel!
    210 sider - se indhold og eksempler på sider >
    Køb > 
  • Eller køb begge bøgerne med rabat!
    Køb >

Køb Lean e-bøger

Du har to muligheder:

1. Køb og betal med kreditkort - og få adgang til materialet med det samme >

2. Bestil, få tilsendt faktura og modtag materiale når faktura er betalt >

Kaffemøde med Flexkom

Kontakt Flexkom

Ny viden om Lean

Strategisk Lean

I Flexkom anvender vi metoder fra Lean til at hjælpe jer til at opnå strategi og mål!
Det kalder vi "strategisk begrundet Lean".

Grundtanken i Lean er at levere den ønskede værdi til kunden - med den mindst mulige indsats!
Det sker ved at reducere spild - returløb, afbrydelser, overservicering, søgetid, ventetid, utilgængelig viden m.fl.

Lean skaber flow og får styr på processer, arbejdsgange, kompetencer, arbejdsbelastning osv.

Ledelsesmæssigt bidrager Lean også med målstyring, warroom, tavlemøder, struktureret problemløsning og løbende forbedringer.

Læs mere: Hvad er Lean >