Er strukturet onboarding en god business case?

“Er struktureret onboarding og sidemandsoplæring en god business case?” Sådan spurgte en fabrikschef mig for nylig. Et godt og super relevant spørgsmål, for vi skal jo ikke sætte struktur på onboarding, hvis det ikke "kan svare sig".

Læs mit svar på Dansk Lean Forum (nyt vindue): Struktureret onboarding - business case >

Kaffemøde med Flexkom

Kontakt Flexkom

Ny viden om Lean

Strategisk Lean

I Flexkom anvender vi metoder fra Lean til at hjælpe jer til at opnå strategi og mål!
Det kalder vi "strategisk begrundet Lean".

Grundtanken i Lean er at levere den ønskede værdi til kunden - med den mindst mulige indsats!
Det sker ved at reducere spild - returløb, afbrydelser, overservicering, søgetid, ventetid, utilgængelig viden m.fl.

Lean skaber flow og får styr på processer, arbejdsgange, kompetencer, arbejdsbelastning osv.

Ledelsesmæssigt bidrager Lean også med målstyring, warroom, tavlemøder, struktureret problemløsning og løbende forbedringer.

Læs mere: Hvad er Lean >