De 16 typiske Kaizen-fejl
De 16 typiske fejl i en Kaizen forbedringsproces
Vi har skrevet et indlæg om de 16 typiske Kaizen-fejl - som vi oplever som konsulenter.
Læs indlæg om de typiske fejl i en Kaizen proces inkl. tavlemøder >
Vi har skrevet et indlæg om de 16 typiske Kaizen-fejl - som vi oplever som konsulenter.
Læs indlæg om de typiske fejl i en Kaizen proces inkl. tavlemøder >
I Flexkom anvender vi metoder fra Lean til at hjælpe jer til at opnå strategi og mål!
Det kalder vi "strategisk begrundet Lean".
Grundtanken i Lean er at levere den ønskede værdi til kunden - med den mindst mulige indsats!
Det sker ved at reducere spild - returløb, afbrydelser, overservicering, søgetid, ventetid, utilgængelig viden m.fl.
Lean skaber flow og får styr på processer, arbejdsgange, kompetencer, arbejdsbelastning osv.
Ledelsesmæssigt bidrager Lean også med målstyring, warroom, tavlemøder, struktureret problemløsning og løbende forbedringer.
Læs mere: Hvad er Lean >